Nurmenukukampaania kodulehekülg sai Kuldmuna

Eelmisel kevadel alustanud kodanikuteaduse kampaania “Eesti otsib nurmenukke” kodulehekülg pälvis disaini- ja reklaamikonkursil Kuldmuna digitaalse reklaami ja kampaanialehe kategoorias esimese koha ehk kuldmuna. Kodulehe on kujundanud disainibüroo Fraktal. Kampaaniat korraldame koos Eestimaa Looduse Fondiga ja osaleda saab ka sel kevadel. Osalemine on jõukohane kõigile ja on lihtsasti teostatav ka eriolukorra tingimustes. Lisaks Kuldmunale pääses kampaania ka Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liidu poolt korraldatava Kommunikatsiooniteo konkursi finalistide hulka.

Tartu Ülikooli maastike elurikkuse töörühm

Lai 40, 51005 Tartu, ESTONIA

Aveliina Helm / +372 5553 8679 / aveliina.helm@ut.ee
Tsipe Aavik / +372 516 1187 / tsipe.aavik@ut.ee

© TARTU ÜLIKOOLI MAASTIKE ELURIKKUSE TÖÖRÜHM, 2021